Toelichting
Deze handleiding beschrijft hoe u uw wachtwoord kunt wijzigen.
Het kan zijn dat u verplicht bent uw wachtwoord te wijzigen vanwege:
- Een periodieke wijziging
- Een reset van uw wachtwoord door de beheerder
- De eerste keer inloggen met een nieuw account.
Ook is het mogelijk om tussentijds zelf het wachtwoord te wijzigen, volgt u dan het artikel: Tussentijds uw wachtwoord wijzigen via de webmail.
Uw wachtwoord wijzigen via de webmail
Ga naar de webmail pagina: https://mail.bw3.nl/owa en log in met uw email adres en het huidige verlopen wachtwoord.
Let op dat het HTTPS is
Als er nog nooit is ingelogd op de webmail, kunt u eerst een tijdzone en taal kiezen en vervolgens opslaan:
Vul bij Domain\user name: bw3\gebruikersnaam in.
Uw gebruikersnaam is in de meeste gevallen het gedeelte voor de @
Vul het oude en 2x het nieuwe wachtwoord in, en zorg dat deze voldoet aan de wachtwoord vereisten (7 of meer karakters, met minimaal 1 hoofdletter, 1 cijfer en/of leesteken en kan niet hetzelfde zijn als uw oude wachtwoord en ook niet uw gebruikersnaam bevatten.
Druk op Submit om de wijzigingen op te slaan:
Als het wijzigen is gelukt volgt een bevestiging:
U kunt daarna opnieuw inloggen om het wachtwoord te testen of inloggen in Citrix met het nieuwe wachtwoord.
Mocht u vragen hebben dan kunt u contact met ons opnemen:
Wij zijn telefonisch bereikbaar op 035-7470010 of per e-mail op support@integroservice.nl
U kunt ook een aanvraag indienen in het Help Center.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.